Saturday, August 24, 2013

SET F: Demam...testimonial Nutriferon dari Shaklee...

Assalamualaikum..

Demam Jangan kau Datang lagi!!!!


Sekarang begitu ramai yg mengalami kerap demam tak kiralah dewasa atau kanak2..Ada yang warded kat hospital kerana suhu terlampau tinggi. Yang paling kesian adalah kanak2...
Saya ada satu produk yang ingin cadangkan untuk sesiapa yang kerap alami demam. Mmg tidak digalakkan utk selalu amalkan Penadol atau painkiller.

Nutriferon adalah produk yg kami syorkan utk anda..

Apa itu Nitriferon?



NutriFeron merupakan satu-satunya pemakanan tambahan di U.S. yang dicipta oleh penemu interferon yang boleh menambahkan penghasilan interferon di dalam badan secara semulajadi. Para saintis dan komuniti perubatan telah mengenalpasti interferon sebagai sesuatu yang amat penting bagi fungsi imun yang sihat.Apa itu interferon? Interferon pula adalah sejenis hormon yg berfungsi sebagai perisai penting dlm sistem pertahanan badan terhadap virus2...

Sumber website rasmi Shaklee:
Dicipta oleh pakar imun, Dr. Yasuhiko KojimaSatu-satunya suplemen yang dicipta oleh pakar imun - Dr. Yasuhiko Kojima.

Lebih daripada 40 Tahun Penyelidikan

Dr. Kojima berjaya mencipta NutriferonTM selepas beberapa kali menjalankan ujikaji dan penilaian terhadap beribu-ribu sebatian dan lebih daripada 200 herba lain.

NutriferonTM mengandungi satu campuran proprietari ekstrak tumbuhan semulajadi yang berasal daripada biji labu, benih plantago, kuntuman bunga Japanese Honeysuckle dan bunga safflower. Boleh didapati secara eksklusif melalui Shaklee.

Ok, taknk celoteh banyak..berikut adalah testimonial dari sumber Cery.

"Malam ni nak cerita tentang demam.. memandangkan sekarang musim demam.. ramai betul yg demam dari anak budak kecik kepadalah org dewasa... Saya lama dah tak kene demam.. berbulan jugak lah..akan tetapi 2 minggu lepas saya demam akibat terlebih minum air kelapa ..huhu..sakitnya YaAllah.. bukan kepalang.. rasa nak marah semua org.. huhu.. istigfar byk2.. nak makan panadol , I tak suka..nak gi klinik lagi lah tak suka... Jadi terlantar lah saya.. tapi sebelum tu saya minum Performance Drink... vitamin2 lain tak dpt nak makan..sbb seharian perut saya kosong tak lalu mkn... jd tak dpt nak mkn vitamin2 lain... Cumanya ahaaa... saya telan 2 peket Nutriferon sekaligus..mmg the whole day sakit satu badan tapi esoknya alhamdulillah segar dah.... kira berbaloi2 standby kat rumah Nutriferon ni.. bukanlah nak kene makan hari2... daripada mkn ponstant or painkiller or panadol.. ada baiknya saya telan Nutriferon ni.."~Cery

"Nur Salwa Ishak pada mana yg blum try nutriferon harus try.. salwa amik dulu atas nasihat kak Hadhatina Mkb dulu bl salwa ngadu anak salwa asyik demam jek.. alhamdulillah lepas amalkan nutriferon seminggu sekali anak salwa jarang demam.. kalau demam pun hanya amik masa jap jek utk hilang panas bdn tue.. kalau rasa bdn anak mcm xsedap, salwa akan cepat² amik nutriferon then df dia.. itu cara salwa.. utk suami plak, dulu dia suka sgt amik panadol.. tp sejak kenal nutriferon salwa suh dia gantikan panadol tue ngan nurtiferon.. suami pun suka.. mmg nutriferon tue perisai di rumah kami.. hehehehe"~ Nur Salwa

"Norashikin Sahadan Testimoni saya sendiri..anak masih lagi menyusu..sebulan lagi 2 years..mmg muajarab alhamdulillah...if dia mcm nak demam or flu..saya trus amik ntrfiferon straight 4 or 5 hari..sy sendiri akan rs lebih sihat..dan skegr if tmpt pengasuh anak saya hmpir 99% demam, flu, batuk...alhamdulilahhhh Ziqri relax je.mcm semalam baru lik dari pengkalan balak fmly day...ramai yg MC rini..anak demam, flu x benti..alhamdulillahhhhhh..ziqri steady...sy plak dok tengok2 dia flu ke..demam ke..tp hantar dia pg td ...dia dok relax je..xde flu..dahla berendam tepi pantai lama..dalam kolam lagi..mmg sangat2 bersyukur..dengan meal shake setiap hari dlm botol..sume amalan tu menjadi perisai anak saya menjadi lebih steady kesihatan nya..dengan doa dan usaha..Allah beri nikmat ni..jom berNutriferon!!!ooo.tak lupe juga saya akan makan vita c patah dua stp kali si kecik x sihat..saya juga buat begitu if saya or hubby demam!!!" ~Norashikin

Mmg Nutriferon boleh menggantikan penadol atau painkiller. Doktor sendiri pun ckp, penadol ni tk elok dibiasakan ambil sbb byk keburukannya. Anda boleh google psl penadol kalau tak caye. :)

Sila hubungi saya untuk sebarang pertanyaan/pesanan:

Nozilawati Idris a.k.a Nozi
(Shaklee - Independent Distributor)
SMS/whatapps : 012-9518850
Email: erpuzy@gmail.com

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Sila like page FB kami : https://www.facebook.com/shakleeforyou

Salam sayang dari Nozi…

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda di sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...