Thursday, March 22, 2012

Set Shaklee buat ibu yang menyusu badan

Assalamualaikum,

Syukur alhamdulillah, saya masih setia dan teruskan menggunakan supplement Shaklee untuk kesihatan dan menambah khasiat susu badan untuk bayi saya..Memandangkan saya banyak alergi pada makanan, amat sesuai sekali mengambil supplement2 mcm ni untuk menambah nutrien dalam badan..

Ada beberapa pilihan buat anda di luar sana yg menyusu badan...ada beberapa set yang anda boleh pilih..Bagi yang tiada masalah susu, dan ingin menambah tenaga serta khasiat susu anda, Set B adalah pilihan yang tepat.

SET B mengandungi:


- Vitamin C - fokus kpd imun sistem
- Vitamin B Complex - lebih kepada keperluan pertumbuhan otak dan emosi
- Vitalea - demi pertumbuhan dan pembesaran secara lengkap dan menyeluruh
- Alfafa - peransang demi membantu mempercepatkan penghasilan susu ibu, juga membantu masalah keputihan,lawas,bau badan, angin

SET E pula dicadangkan buat ibu-ibu yang ingin melengkapkan keperluan kalsium dan diet seharian.
Kalsium Shaklee lebih dikenali dengan nama Ostematrix adalah formula lengkap kalsium, magnesium dan vitamin D. Set E ialah set B ditambah dengan ostematrix. Siapa yang perlu set ini? Ibu yang mengalami kemerunduman susu setiap kali PMS. Selain itu set ini membantu si ibu cergas, bertenaga walau kurang tidur selain diperlukan untuk tulang bayi serta pembentukan gigi si kecil.

Walaubagaimanapun, Set B + ESP (Energizing Soy Protein) juga sangat bagus diamalkan sekiranya si ibu punya masalah penghasilan susu yang lambat serta bayi mudah lapar.

SET 3M

Set ini mengandungi Set B , ESP dan Ostematrix. Siapa yang perlu ambik set ini?
- Digalakkan kepada ibu yang ada masalah penyusuan,si ibu yang nak mula menyimpan stok, si ibu yang mahukan anaknya mudah lena waktu malam dan ibu yang sedang relaktasi atau induce lactation.
Masalah penyusuan yang dimaksudkan ialah, si ibu menghadapi masalah penghasilan susu walau telah melakukan perahan setiap 2 jam dan minum air sekurang-kurangnya 3L sehari... maka set ini membantu memperbaiki mana-mana kekurangan atau lohong zat yang diperlukan oleh badan agar tubuh si ibu dapat berfungsi dengan baik sekali.

Gambar ESP dan Ostematrix lebih dekat...


Gambar ihsan dari google

Dicedok sedikit from blog MommyRazim
 
Testimonial dari saya sendiri: "Saya berjaya mengepam susu sebanyak 10oz untuk sekali pump. Sehari saya boleh dapat dalam 15-20oz. Ni saya sempat snap masa nk bwk gi keje. Baru keluar dari peti. :P" ~Nozi
 
 
 
Lagi Testimonial
 
 

Anda sudah faham mana satu pilihan terbaik buat anda kan? Jika masih perlukan penjelasan, sila hubungi saya.
 

Sila hubungi saya untuk sebarang pertanyaan/pesanan:
Nozilawati Idris a.k.a Nozi
(Shaklee - Independent Distributor)
Shaklee ID: 860714
SMS/whatapps : 012-9518850
Email: erpuzy@gmail.com

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Sila like page FB kami : https://www.facebook.com/shakleeforyou

Salam sayang dari Nozi…



No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda di sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...