Saturday, August 24, 2013

Set Kesuburan untuk wanita dan lelaki yang inginkan anak/hamil/mengandung

Assalamualaikum..



Memang tidak dinafikan lagi, ramai di luar sana yang mengalami masalah kesuburan. Ramai yang masih berusaha untuk mendapat zuriat, namun selalu gagal atau selalu keguguran. Namun ia bkn penghalang untuk anda berputus asa. Anda masih ada masa untuk berusaha. Shaklee ada solusi utk masalah susah untuk hamil ini. Apa2 pun, kita hanya merangcang ye, Allah yg menentukan. Inilah yg dipanggil usaha kemudian berdoa + tawakkal.

Set Kesuburan Wanita/Lelaki


Vitalea
 
Kesuburan wanita banyak dipengaruhi oleh vitamin A. Jadi untuk cepat dapat anak, seorang wanita (lelaki juga) harus melengkapkan diri dengan mengambil multivitamin dan multimineral. Kenapa kena ambil multivitamin ye? Kerana ia membekalkan vitamin dan mineral perlu dalam kehidupan kita sehari-hari, bagi memastikan kesihatan berada di tahap optimum.
* Mangan dan magnesium di dalam Vita-Lea membantu ereksi bagi lelaki.

B Complex
 
Vitamin2 B3, B6 dan B12 memainkan peranan penting dalam memulihkan tenaga (menukar makanan kepada tenaga). Penting bagi mereka yang hidup dalam keadaan sibuk, selepas kerja di pejabat yang memenatkan, anda memerlukan tenaga untuk bersama dengan suami/isteri.
Vitamin B12 juga berperanan dalam memperbanyakkan sperma

Vitamin C
 
Sebagai vitamin yang menjaga kesegahan sel, vitamin C juga berfungsi menghasilkan sel sperma yang sihat. Sperma yang tidak sihat, lembik, lembab dan  akan menghadapi masalah untuk bersenyawa dengan sel ovum.
 
Vitamin E
 
Bekerja bersama-sama dengan vitamin C sebagai anti oksidan. Radikal bebas dalam tubuh mampu merosakkan sperma dan ovum. Jadi bagi menjaga kualiti sperma, seseorang lelaki harus mengambil vitamin E dalam kadar yang mencukupi. Selenium lengkap dalam Vita E Shaklee, untuk membantu pergerakan sperma agar lebih tangkas dan bergaya.
 
GLA Complex
 
Membantu tubuh menghasilkan ‘cecair kesuburan’ yang antara kebaikannya ialah memberi ‘ruang’ untuk sperma terus hidup dalam tiub falipio sehingga 5 hari. Juga dapat membantu menormalkan kitaran haid anda.
Wah,menarik tu..


Zinc Complex
 
Meningkatkan hormon testosteron dan bilangan sperma


 
 
AlfalfaComplex

Membantu mengatur pusingan haid, masalah keputihan dan masalah wanita.
 

Sila hubungi saya untuk sebarang pertanyaan/pesanan:

Nozilawati Idris a.k.a Nozi
(Shaklee - Independent Distributor)
SMS/whatapps : 012-9518850
Email: erpuzy@gmail.com

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Sila like page FB kami : https://www.facebook.com/shakleeforyou

Salam sayang dari Nozi…
 

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda di sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...