Monday, March 19, 2012

Set Shaklee untuk kesihatan anda!

Assalamualaikum,

Sekarang ni macam2 kita usahakan untuk menjadi insan yang lebih sihat. Dulu saya pernah cuba macam2 supplement. Last skali, saya cuba Shaklee. Pernah dulunya saya ambik Shaklee tapi saya tak disiplin. Sekarang dah 2 bulan saya guna Shaklee Set B untuk ibu yang menyusu badan dan saya rasai hasilnya. Susu memang banyak dan cukup untuk bayi saya dan saya juga rasa lebih bertenaga.

Berikut saya senaraikan set2 Shaklee yang dikhaskan untuk anda yang pentingkan kesihatan. Janganlah terlalu berkira untuk kekal sihat. Pelaburan anda untuk kekal sihat memang jauh lebih murah daripada pelaburan anda jika anda sakit. Kita memang taknak berdoa untuk sakit tetapi kita kena mencegah dari awal. Cegah lebih baik dari mengubati.


Set A (OPTIMUM HEALTH) - untuk sesiapa sahaja yang ingin meningkatkan taraf kesihatan,energy,destress,dan mcm2 lagi.
B Complex
Vitamin C

Set B (BREASTFEEDING) -untuk ibu2 menyusu
Vitalea/ Multivitamins
B Complex
Vitamin C
Alfalfa
*digalakkan add on 1 canister ESP

Set C (CONFINEMENT) - untuk ibu2 yang ingin berpantang atau mereka yang menjalani pembedahan
alfafa – milk booster
Vitalea/ Multivitamin
B Complex
Vitamin C
Zinc

Set D (SKINCARE) - untuk kulit yang berseri, dan juga untuk kesihatan jantung/turunkan kolestrol
B Complex
Vitamin C
Vitamin E

SET E (SET B + Ostematrix) - untuk ibu2 menyusu dan mereka yang sering sakit2 pinggang,pecah tumit,under fisioterapi..
Vitalea/ Multivitamin
B Complex
Vitamin C
Alfalfa
Ostematrix @ Calcium

Set F (FEMININE) - untuk kesihatan dalaman wanita
30 tabs of Vitamin E
90 tabs of Alfalfa

Set G (RESDUNG, ALERGY, ECZEMA, ASTHMA) - untuk mereka yang alergi..resdung..keputihan..eczema..
Vitamin C
B Complex
Alfalfa

Set H (IMMUNE BOOSTER) - untuk mereka yang sering demam atau ingin mencegah kanser..
Nutriferon

Ibu hamil 1st trimester
Vitalea
B comp
VitaC
Ostematrix

Ibu hamil 2nd & 3rd trim
Vitalea
B complex
VitaC
Omega guard
Ostematrix

Ada lagi additional combination yang anda boleh ambil untuk keluarga dan diri sendiri.

Utk Bakal Pengantin
Vitalea, vitamin C, B complex, Vitamin E

Untuk yang nak turunkan berat badan..
Herblax. ..Lecitin...Alfalfa.. B-Complex..(Add on 1 canister Cinch Shake)

Smart brain for student
Lecitin, B-Complex, Omega

Vitamin untuk kanak2
MealShake..Vitalea Chewable,Vita C Chewable...Omega

Sekali lagi saya nasihatkan, jangan tangguh2 lagi. Untuk dapatkan harga menarik, jgn lupa email atau call saya.
Nozi
HP no: 012-9518850

Sumber:
Credit to aulawrites.blogspot.com

Sila hubungi saya di 012-9518850 | erpuzy@gmail.com utk sebarang pertanyaan atau pesanan. * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda di sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...