Sunday, May 20, 2012

Bagus betul servis Shaklee


Assalam..

Just nak share cara Shaklee berurusan dgn dealer mcm saya..Saya ni masih baru lagi la join Shaklee..saje sambil ambil Shaklee utk diri sendiri dan share pengalaman ngan org..Untuk dpt harga murah saya join trus Shaklee..Org kata..sambil menyelam minum air..sambil guna wat la jual skali..tak susah pun..guna blog je..dan kwn2 serta saudara mara..

Eh, lari tajuk lak..actually nk crita psl smlm..org Shaklee call..Ida namanya..Saya mmg hantar order dan buat payment ngan dia...Yg sy nk crita ni dia siap call saya follow up brg saya dah sampai ke belum...Ni first time sy deal ngan supplier yg follow up ngan kita...supplier okay..hehe..

I give u 5 stars Ida...inilah dipanggil Customer Service Excellent!..Saya pun akan jdkan ini sbg contoh..

Sekian.

Salam sayang dari Nozi...

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda di sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...