Thursday, May 17, 2012

Testimonial Shaklee - OsteoMatrix

Assalamualaikum..

Saya selalu sakit2 pinggang dan terasa sengal2 tulang. Mungkin juga saya ni dah ada 3 anak dan sekarang menyusu pulak tu. Saya pulak jarang minum susu segar. Untuk memastikan kandungan zat dalam badan mengikut sukatan yang betul, saya decide untuk ambil supplement lagi utk itu.

OsteMatrix adalah dicadangkan untuk saya. Sedikit info tentang OsteMatrix:

OsteMatrix membekalkan nitrien2 harian termasuk kalsium yg dapat membantu dlm pembentukan dan penjagaan tulang dan gigi. Ia mengandungi magnesium, vitamin D dan mineral zink, tembaga dan manganese untuk membantu dlm memelihara kesihatan yang baik. Tablet yang bersaiz kecil dan disalut licin ini juga mudah ditelan.

Tidak ada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.

Ok berbalik semula tentang pengalaman saya menggunakan OsteMatrix, Alhamdulillah ada kesan positif. Saya dah kurang rasa sakit tulang belakang dan rasa sengal2 tulang pun makin berkurang. Syukur dengan izinNya.


Sila hubungi saya sms/whatapps di 012-9518850 | erpuzy@gmail.com utk sebarang pertanyaan atau pesanan. * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit


Salam sayang dari Nozi…

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda di sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...