Monday, May 14, 2012

Testimonial Meal Shakes dan Omega Guard dari anak saya..

Assalamualaikum..


Hari ni saya amat gembira kerana ingin berkongsi hasil Meal Shakes dan Omega Guard pada anak Sulong saya Sofia. Sedikit info psl anak saya Sofia. Dia berumur 8 tahun. Seorang yang aktif tapi kurang makan. Dia juga mempunyai penyakit ketuat di jari. Dah setahun lebih rasanya ketuat makin byk di jari dia dan membuatkannya rasa tidak selesa. Macam2 ubat sudah diguna tetapi tiada kesan. Saya terfikir Shaklee ada supplement yang boleh dicuba utknya.

Alhamdulillah, Sofia gemar minum Meal Shakes yang dicampuri dengan Fresh Milk. Begitu juga Omega Guard. Dia memang gemar makan minyak ikan bercapsul softgel. Kesannya, dia sekarang memang selera makan. Makan byk mcm saya.hehe.. Lps tu yang paling saya tak sangka, ketuat dia hilang 99.9%. Tinggal satu biji je lagi daripada 6 biji ketuat. Syukur Ya Allah, kerana semua ni atas izinMu. Mujarab Shaklee atas izinMu. Mmg saya tak ada letak apa2 ubat dan saya tahu itu adalah kesan Shaklee. Sofia pun ceria aje slps lihat jarinya dah tkde ketuat yang juga menjadi ejekan kawan2nya.


 

Itu sahaja yang saya nk kongsikan di sini, iaitu kegembiraan saya tetang masalah penyakit kulit anak saya…Alhamdulillah..


Sila hubungi saya sms/whatapps di 012-9518850 | erpuzy@gmail.com utk sebarang pertanyaan atau pesanan. * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Salam sayang dari Nozi…



No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda di sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...