Tuesday, March 20, 2012

Performance Drink

Assalam,

Menarik tentang Performance Drink. Cerita dari pengalaman saya. Sebelum ni suami saya pernah ckp..dia cari Performance Drink produk Shaklee. Tapi masa tu saya belum beli dan guna lagi produk Shaklee. Kebetulan pulak masa tu saya sedang cari produk untuk tambah susu dan kasi ada tenaga sikit sbb saya mmg tk makan apa2 jamu sbb risau menyusu baby takut panas pulak dia nanti.

Setelah saya jumpa Shaklee di Facebook kawan saya, saya terus order skali Performance Drink.

Untuk apa Performance Drink ni ye???



Pasti anda nak tahu...Sebenarnya, Performance Drink ni sesuai untuk mereka yang aktif bersukan..bla.bla..bla.. jap ye..saya share apa yg rakan saya share.
Credit to http://aulawrites.blogspot.com/
  • Ahli Sukan
  •  Ibu yang menyusu, mengandung dan sedang berpuasa(insyaAllah mencegah dehydrate,sejukkan badan dan secara taklangsung susu tak akan merudum) <-- ..testimoni mommy lyna:" Setakat ni, alhamdulillah. Semalam kami semua tak terbangun sahur, sedar2 dah dekat Subuh, saya cuma sempat ambil 2 gelas Performance Drink ni, dan alhamdulillah sampai ke petang susu masih banyak bila dipicit anak2.Saya pernah berpuasa (puasa ganti) tanpa mengambil minuman ni, menjelang petang, susu dah mula ‘kering’ dan anak2 start mengamuk.
  •  Penghidap kencing manis<--- Mama punya fevret drink.. rase segar katenya
  • Jemaah Haji dan Umrah <---..saya pergi umrah haritu..satu canister abih...alhamdulillah bertenaga tak mudah mengantuk..bestt..dan ini testimoni ibu kak N.. " Emak ibu sendiri pada mulanya tidak percaya dengan performance drink bagus untuk mereka yang ke umrah. Ibu belikan sebagai tanda hadiah sebelum emak bertolak ke umrah selama 14 hari perjalanan.Bila pulang dari umrah emak ibu seronok bercerita bagaimana sedapnya performance drinkitu serta memang benar tidak rasa keletihan walau panas terik tetapi jemaah lain mengeluh keletihan.Seronoknya ibu dengar testimoni dari emak ibu
  • Mereka yang bekerja di tengah panas- Testimonial husband Aula "BAgusla yang Energy drink i tak rase letih sangat lepas buat kerja kat site bangun pagi esok pun masih rase segar.. Orderkan lagi sebotol yang…."
  • Orang dewasa/kanak2 yang demam - testimonial Lini yang sakit kepala/demam - "baguslah kak performance ni..saya minum..tidur..bangun tidur..hilang sakit kepala.rasa segar.
  • Mereka yang sudah berusia/lemah - testimonial pn NurFiza---Selama ini abah saya jarang berpeluh, maklumlah abah jarang bersenam. Semenjak saya membelikan Performance Drink untuknya, beliau sangat sukakannya. Katanya abah sekarang selalu berpeluh walau berjalan dalam jarak yang dekat. Setiap hari beliau minta emak sediakan segelas performance drink untuknya. Alhamdulillah.
  • Mereka yang letih setelah seharian bekerja -bagus untuk sesiapa sahaja…

 
Sila hubungi saya di 012-9518850 | erpuzy@gmail.com utk sebarang pertanyaan atau pesanan. * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda di sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...