Tuesday, June 4, 2013

Energizing Soy Protein (ESP) makanan tambahan untuk ibu mengandung

Assalamualaikum..

Setelah beberapa hari saya terasa pening dan badan terasa lenguh2 dan tak bermaya, saya membuat pesanan dengan Shaklee untuk memulakan Energizing Soy Protein (ESP). Sebelum ini saya hanya mencuba Meal Shakes. Setelah disahkan mengandung, rasanya tiba masanya untuk saya mulakan ESP kerana unsur soya yang ada di dalamnya dan banyak testimonial hebat tentang kesan dari ESP.

Tengahari semalam, ESP sudah sampai dan saya terus minum segelas pada malam tadi dek kerana badan yang terlampau letih dan lesu sepanjang hari. Dengan izin Allah jua, pagi ini selepas bangun tidur, saya rasa ada kelainan pada badan saya. Terasa ringan dan bertenanga. Alhamdulillah. Moga hari ni saya lebih bertenaga. Ok lah, nak bersiap ke tempat kerja. Saya akhiri di sini dulu ya. Ni kes tak sabar nak kongsi terus kesan ESP kepada pembaca. :)



Sila hubungi saya sms/whatapps di 012-9518850 | erpuzy@gmail.com utk sebarang pertanyaan atau pesanan.

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Salam sayang dari Nozi…

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda di sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...