Tuesday, April 3, 2012

Hasil EBM pada 26 Mac 2012, 7oz sekali pump!!! 2 April pula dapat 14oz!!

Assalamualaikum,

Alhamdulillah, setelah mengepam selama 15 minit di opis, dapat dalam 7oz EBM..saya tak larat nk tunggu lagi utk mengepam lagi lama..ptg skit saya pump lagi skali dan dapat 5oz..12oz dapat utk hari tu....


Ni EBM yang telah saya tagkan tarikhnya supaya dapat tahu mana EBM baru dan lama..ready utk masuk petiiii...hehe..sib baik pantry ada peti kan..senang keje saya...

Mengejutkan pula, hari ni 2 April 2012, hasil pump susu waktu pagi tadi hampir2 10oz!!..dalam 9oz dapat pump...dalam masa 15 minit..Kalau setengah jam, boleh byk lagi ni.....jumlah dapat pump kat opis, 2 kali pump dapat dalam 14oz hari ni....Alhamdulillah...rezeki dari Allah buat baby Zahra...syukur2... :)



Ni pulak saya ambik gambar sekali ngan pump Modu..memang puas hati guna pump ni...boleh laraskan nak kuat mana ngepamnyer...so,selesa mcm baby sedang hisap...harga berpatutan...RM599 saya beli masa tu dia kasi percuma byk sgt benda, beli kat One Baby World online shop.....hehe...promot Modu lak ek...tkpe..sokong buatan rakyat Malaysia, Sarakids..

Saya amalkan Set B Shaklee sesuai untuk menyusu badan...Mengandungi Vitamin C, B-Compleks, Vita-Lea (multivitamin) dan Alfafa. Saya tambah minum Performance Drink dan juga Meal Shakes..sbb saya sangat suka!! ...juga sesuai untuk menyusu badan..badan pun jadi lebih bertenaga..

Untuk dapatkan Trial selama 30 hari, sila hubungi saya segera..InsyaAllah, dengan izinNya, anda dapat hasilkan susu ibu yang lebih berkhasiat dan yang paling penting, banyyyyaakkk!!!..



Sila hubungi saya di 012-9518850 | erpuzy@gmail.com utk sebarang pertanyaan atau pesanan. * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Salam sayang dari Nozi…

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda di sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...