Sunday, May 5, 2013

Nutriferon..membantu meningkatkan sistem imun anda!

Assalam..

Hari ni saya baru terima barang dari Shaklee yang saya order khas untuk diri saya. Saya tambah lg satu produk dalam pengambilan supplement saya yg dikenali sbg nutriferon. Dikeluarkan dlm bentuk sachet dan mudah dimakan dgn hanya melarutkannya di dalam segelas air..Nutriferon berwarna kekuningan dan apabila larut di dlm air ia.kuning spt kunyit. Tiada Rasa dan mudah utk diminum.

Mengenai Nutriferon (dicedok dr laman web Shaklee):

NutriFeron™ Dicipta oleh pakar imun, Dr. Yasuhiko KojimaSatu-satunya suplemen yang dicipta oleh pakar imun - Dr. Yasuhiko Kojima. Lebih daripada 40 Tahun Penyelidikan Dr. Kojima berjaya mencipta NutriferonTM selepas beberapa kali menjalankan ujikaji dan penilaian terhadap beribu-ribu sebatian dan lebih daripada 200 herba lain.

NutriferonTM mengandungi satu campuran proprietari ekstrak tumbuhan semulajadi yang berasal daripada biji labu, benih plantago, kuntuman bunga Japanese Honeysuckle dan bunga safflower.  Boleh didapati secara eksklusif melalui Shaklee.

KHASIAT NUTRIFERON
- Mengukuhkan sistem imun dalam masa 3 hari - Nutriferon merangsang dan mempertingkat sistem imun tubuh dengan mengerah sistem pertahanan semulajadi tubuh untuk membunuh T-cells, B-cells dan makrofag.
- Melawan kanser & tumor
- Melindungi tubuh dari influenza
- Meringankan stress & kelesuan
- Melambatkan penuaan
- Mengurangkan infeksi penyakit Hepatitis B & C
- Mengurangkan kesan PMS & Mentruasi

Salam sayang dari Nozi...
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda di sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...