Monday, May 27, 2013

Osteomatrix - Dapatkan sekarang!

Assalamualaikum..

Tahukah anda bahawa Osteomatrix sgt baik utk mereka yang kurang atau tidak suka minum susu dan bagus dlm merangsang penyerapan kalsium pada tulang. Ia berbentuk pil dan mudah ditelan. Tidak terlalu besar dan tidak terlalu kecil. Tiada rasa apa2 dan anda pasti tiada masalah utk menelannya.

Kepada golongan ibu2, amat penting utk menititikberatkan pengambilan supplement seperti Kalsium terutamanya kerana kita telah berkongsi kalsium dengan bayi yang dikandung. Begitu juga golongan lelaki yang kebanyakannya tidak suka minum susu. Perlu anda ketahui bahawa kekurangan kalsium bole menyebabkan pereputan tulang (Osteoporosis). Ada juga yg mengalami keguguran gigi yg tidak rosak tetapi gugur begitu sahaja krn salah satunya adalah kurangnya kalsium dlm diet seharian.

Jom kita jaga tulang kita dan jgn sampai ia sudah terlambat. Melabur duit utk menjaga kesihatan, jangan kemudian nanti banyak perlukan duit utk menyembuhkan penyakit. Dapatkan harga yang boleh beli dengan saya! Saya akan buat last order utk bulan May ini pada hari esok.

Sila hubungi saya jika berminat. Anda bole order sebanyak mana yang anda mahu dengan hanya dikenakan kos pos RM10 sahaja.





Sila hubungi saya sms/whatapps di 012-9518850 | erpuzy@gmail.com utk sebarang pertanyaan atau pesanan.

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Salam sayang dari Nozi…

 

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda di sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...