Monday, May 13, 2013

Ostematrix untuk lenguh2 badan..

Assalamualaikum..

Semlm saya rasa sangat letih. Mungkin sebab saya berpuasa dan menyusu, baru pula lps sakit kencing dijangkiti kuman. Tapi kerana dah dekat dah nak masuk bulan Ramadhan, saya perlu habiskan baki ganti puasa yg masih ada. Mmg selama ni saya byk jarak untuk habiskan ganti puasa kerana faktor kesihatan. Hari ni pula, sendi2 terasa lenguh. Dah tiga hari saya tak makan Shaklee sbb fokus utk mkn ubat klinik utk redakan sakit kecing berdarah.  Berbuka puasa saya minum air Performance Drink iaitu bgs utk kembalikan tenaga selepas berpuasa. Minum air kosong memang amat perlu.

 
 

Mlm tadi saya start semula ambik shaklee iaitu Ostematrix (yg mana ia bagus utk tulang), dan vitalea(multivitamin).. Syukur alhamdulillah, pagi ni badan saya rasa segar dan bertenaga. Suka utk diingatkan, air kena minum sekurang-kurangnya 2 liter sehari atau lebih kurang dlm 8 gelas sehari utk elakkan bdn kita kekurangan air dan memberi kesan buruk terhadap kesihatan kita.

Itu saje yang ingin dikongsikan.


Sila hubungi saya sms/whatapps di 012-9518850 | erpuzy@gmail.com utk sebarang pertanyaan atau pesanan. * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Salam sayang dari Nozi…

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda di sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...