Wednesday, September 18, 2013

Testimonial Shaklee: Sakit Kulit, elergi, eczema..

 
Assalamualaikum..
 
Mlm ni saya nak share pengalaman saya sendiri..
 
Dulu saya menderita krn alergi kulit..ada doktor kata saya ni eczema..ada juga yg kata saya ni elergi..ada lagi yg kata disbbkan resdunglah jadi begini...slps banyak treatment dibuat sapu macam2 cream dari klinik dan pakar,masih juga tsk sembuh,saya diperkenalkan oleh kawan lama kpd produk Shaklee. Mulanya saya rasa musykil tapi bila tgk ramai yg berjaya pulihkan sakit yg sama mcm saya, saya pun t...ekad nak cuba..alhamdulillah,dalam masa sebln saya nampak perubahan..dan inilah gambar sebelum dan selepas saya menggunakan Shaklee. Suka sgt nak share kat semua mana tahu ada yg menderita sekian lama dan lebih teruk dari saya..sekarang ramai juga di kalangan kanak2 yg sakit mcm ni..pun Shaklee ada produk terbaik yg dicadangkan..sila share jika anda ada kenalan yg ada penyakit mcm ni atau anda ingin share sesuatu yg boleh membantu org lain...
 

Sila hubungi saya untuk sebarang pertanyaan/pesanan:

Nozilawati Idris a.k.a Nozi
(Shaklee - Independent Distributor)
SMS/whatapps : 012-9518850
Email: erpuzy@gmail.com

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Sila like page FB kami : https://www.facebook.com/shakleeforyou

Salam sayang dari Nozi…
 

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda di sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...