Friday, March 30, 2012

Testimonial Set G (Resdung, Alergy, Eczema, Asthma, Keputihan)

Assalamualaikum,

Alhamdulillah syukur kepadaNya kerana dengan izinNya juga, Pn Noriah kembali bersemangat untuk teruskan menggunakan Shaklee untuk kesihatan beliau. Saya baru sahaja dapat feedback dari beliau sebentar tadi tentang kesan Shaklee ke atas beliau setelah mencuba set resdung dan alergik beliau.
"Hari pertama saya makan vit C, esok pagi bangun tido, gusi dah tak berdarah. Esoknya saya sambung makan lagi tapi ambil vit B compleks…bangun tido pun senang sekarang, tak rasa letih. Hari ketiga saya bersin dengan teruk keluar habis hingus. Masa tu tak ada ubat nak makan ketika tu, saya terus ambik Alfafa 1 biji. Petang tu selsema terus hilang." Kata Pn Noriah dari Desa Pandan, KL (012-6656843)

Syukur Pn Noriah mengalami perubahan setelah agak lama mengambil supplement brand lain sebelum ni. Pn Noriah pun skrang dah tekad untuk mengambilnya secara teratur dan meminta saya cadangkan untuk anak-anaknya pula. Suami beliau juga diberi makan supplement yang sama utk dicuba kerana mengalami resdung yang teruk.

Saya akan kongiskan lagi testimonial lain selepas ini ye…insyaAllah, segalanya adalah atas izin dari Allah jua…


Salam sayang dari Nozi…

 

2 comments:

  1. salam..
    byknya blog heee..aduiii

    bgus ada tambahn pendapatan

    ReplyDelete
  2. Wassalam....

    Siapa ni ek..hehe..biasa la..benda yg mudah dibuat...buat je...suka2 je..share2...kalo org ada prob leh refer..sambil2 le skali kan?

    ReplyDelete

Tinggalkan komen anda di sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...