Wednesday, October 23, 2013

Shaklee..order sekarang..Vitamin C Sustained Release sudah ada ye...

Assalamualaikum. .

Wah...Shaklee makin pantas nampaknye...macam tak percaya...dua hari bekerja sahaja barang sudah sampai..Alhamdulillah...servis Shaklee semakin mantap!

Ni barang yang bakal saya COD dan saya juga beli untuk stok saya dan juga mungkin ada yg nak COD lagi...

Tgk dalam gambar tu ye...Vitamin C aku datang!!! hehehe...Vitamin C Sustained Release sudah pun kembali semula..setelah setahun tiada dalam list jualan Shaklee. So, sesiapa yang dah lama menunggu Vita-C, sila2 lah order dgn saya... ;)



Sila hubungi saya untuk sebarang pertanyaan/pesanan:

Nozilawati Idris a.k.a Nozi
(Shaklee - Independent Distributor)
Shaklee ID: 860714
SMS/whatapps : 012-9518850
Email: erpuzy@gmail.com

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Sila like page FB kami : https://www.facebook.com/shakleeforyou

Salam sayang dari Nozi…

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda di sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...