Wednesday, October 2, 2013

Testimonial Vivix untuk penyakit kencing manis

Assalamualaikum..

Tadi saya baru je tengok post dari rakan di group Shaklee tentang kisah ayahnya yang sudah pulih dari penyakit kencing manis. Hanya dengan menggunakan Vivix keluaran Shaklee ayahnya berjaya pulih dari penyakit kencing manis. Terkenang pula kisah mak kandung saya 9 thn dahulu. Arwah mak cukup menderita sakit kencing manis (diabetes). Alangkah indahnya kalau masa tu saya tahu Shaklee boleh membantu utk sembuhkan penyakit kencing manis. Mungkin itu sudah suratan takdir untuk arwah ibu yang tercinta. Sebab tulah juga saya amat mengambil berat tentang kesihatan diri dan keluarga.

Untuk sahabat kita DrNik Rahim, syukur alhamdulillah kerana beliau berjaya membantu ayahnya sendiri untuk pulih dari penyakit kencing manis ni. Memang tak dinafikan, penyakit kencing manis yang kritikal akan membunuh/merosakkan seluruh organ dalam badan selain jika mengalami luka sukar untuk sembuh dan menjadi bertambah buruk.

Inilah yang dipostkan oleh DrNik Rahim mengenai ayahnya. Tahniah DrNik Rahim. Semoga ayah beliau sihat sentiasa.


Jika anda ada ayah,ibu,kakak,abang,adik atau saudara mara atau kenalan yang menderita sakit kencing manis, cubalah VIVIX dari Shaklee kerana ia amat bagus untuk penyakit2 kronik.


Sila hubungi saya untuk sebarang pertanyaan/pesanan:

Nozilawati Idris a.k.a Nozi
(Shaklee - Independent Distributor)
SMS/whatapps : 012-9518850
Email: erpuzy@gmail.com

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Sila like page FB kami : https://www.facebook.com/shakleeforyou

Salam sayang dari Nozi…

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda di sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...