Sunday, April 20, 2014

Kelebihan ESP (Protein Soya), Gastrik pun boleh juga

Assalamualaikum..


Masih ragu2 lagi dengan ESP?
 
Banyak testimonial dari pengguna ESP Shaklee di luar sana. Memang tidak dinafikan lagi, ESP adalah salah satu HOT product Shaklee..

"Saya sendiri pun dah simpan stok utk diri saya sepanjang pregnant ni. Memang dah start makan dah. Mulanya tak nak ambik lagi, tapi tak tahan dengan alahan. Lepas dah ambik ESP ni saya dah tak alahan lagi, alhamdulillah. Berkat doa juga. Syukur pada Allah."~Testimonial dari diri sendiri

"ESP memang bagus jika ada gastrik. Selain tu saya juga guna ESP dan jerawat saya beransur hilang." ~pengalaman Kakak saya (Kak Norry from KL, 012-6656843)

Saya memang takkan recommend produk yang saya tak pernah cuba. Dan sekarang, saya memang berani share sbb saya dah rasainya. Macam sblm ni saya share pasal elergi,eczema dan resdung. Semua tu saya alami dan selepas makan Shaklee set resdung/elergi/eczema, saya sudah ok.

Anda jangan risau, jika anda beli dengan saya..saya akan pastikan anda makan sampai menjadi. Jika ada sebarang masalah, saya akan bg tips atau cara2 sehinggalah anda berjaya.

Mungkin anda rasakan saya cakap tak serupa bikin. Terpulanglah pada kepercayaan anda. Kalau saya sendiri pun saya akan ikut naluri saya. Tapi, produk Shaklee merata2 dah orang bercakap. Nak kata saya tipu tu, anda sendiri boleh timbangkan. Ye tak? hehe..

Ok, tu je nak share. Di atas tu saya dah lakarkan kelebihan ESP (Energizing Soy Protein).

Sila hubungi saya untuk sebarang pertanyaan/pesanan:

Nozilawati Idris a.k.a Nozi
(Shaklee - Independent Distributor)
SMS/whatapps : 012-9518850
Email: erpuzy@gmail.com

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Sila like page FB kami : https://www.facebook.com/shakleeforyou

Salam sayang dari Nozi…

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda di sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...