Friday, April 4, 2014

Sticky Post: PROMOSI APRIL 2014 - Ostematrix Buy 6 free 1!!!

Assalamualaikum..

WOW!!!!
 
OSTEMATRIX, BUY 6 FREE 1




Apakah kelebihan Ostematrix???
 

Ya, Ostematrix sangat2 sesuai bagi mereka yang memerlukan kalsium. Tapi kelebihan Ostematrix ini bukan sekadar mengandungi kalsium malah mempunyai magnesium, Vitamin D, boron, mangan, tembaga dan zink.

Testimonial dari saya sendiri, memang saya makan ostematrix sebab selalu sakit pinggang dan lenguh2 badan. Selain dari itu, saya juga selalu sembelit. Dua masalah saya ini selesai dengan mengamalkan Ostematrix dari Shaklee. Sakit pinggang saya hilang dan masalah sembelit juga tiada lagi. Ostematrix betul-betul melawaskan pembuangan. Tiada lagi sembelit. :)

Ostematrix sesuai untuk wanita, lelaki dan wanita mengandung. Pilnya juga mudah ditelan. Tidak terlalu besar dan tidak terlalu kecil. Tiada masalah untuk dimakan.

Sila hubungi saya untuk sebarang pertanyaan/pesanan:

Nozilawati Idris a.k.a Nozi
(Shaklee - Independent Distributor)
SMS/whatapps : 012-9518850
Email: erpuzy@gmail.com

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Sila like page FB kami : https://www.facebook.com/shakleeforyou

Salam sayang dari Nozi…

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda di sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...