Sunday, April 13, 2014

Diet dengan Shaklee tapi semakin gemuk!

Assalamualaikum..

 
Ihsan google

Alamak! kenapa saya ambik set diet Shaklee, tapi badan saya semakin naik???
Kenapa saya semakin berselera???
Kenapa suami saya tegur saya semakin gemuk??

Inilah soalan2 yang saya terima bagi sesetengah pengguna set diet Shaklee. Saya dapat feedback dari mereka yang pernah beli set diet dengan dealer Shaklee sebelum ni.

Saya tanya beberapa soalan:
  1. Adakah SID/dealer Shaklee awak beritahu apakah panduan/cara-cara nak makan set diet Shaklee?
  2. Adakah awak diberi jadual pemakanan oleh SID awak?
  3. Adakah awak mengambil set diet yang lengkap?
  4. Adakah awak betul2 mengikut peraturan diet, atau awak makan sahaja ikut perasaan?
  5. Adakah awak buat senaman-senaman ringan?
  6. Cukupkah pengambilan air sehari?

Semua soalan2 ini mendapat jawapan yang negatif, iaitu tidak mengikut peraturan yang sepatutnya. Setiap amalan untuk memperbaiki sesuatu masalah tu memang tkde istilah short cut/jalan mudah/jalan singkat. Segalanya memerlukan langkah2 yang betul. Mendapat penurunan berat badan yang drastik tanpa sebarang perubahan pengambilan pemakanan/amalan pemakanan seharian adalah satu cara yang tidak betul. Berkemungkinan produk yang diambil itu tidak menepati piawaian kesihatan yang ditetapkan.

Set Shaklee untuk diet adalah set terbaik bukan sahaja untuk kurus semata-mata, malah ada kebaikan dari segi kesihatan keseluruhannya. Kerana set ini adalah set vitamin, bukan set cepat kurus dan sebagainya. Semua produk Shaklee mempunyai ujian klinikal dan laboratory tested dan berasaskan bahan-bahan asli/semulajadi.

Jom lihat set kurus/diet yang saya telah kongsikan di sini >> SET KURUS.

Anda boleh dapatkan khidmat konsultasi PERCUMA dari saya jika anda ingin meneruskan program diet anda bersama saya.

Sila hubungi saya untuk sebarang pertanyaan/pesanan:

Nozilawati Idris a.k.a Nozi
(Shaklee - Independent Distributor)
SMS/whatapps : 012-9518850
Email: erpuzy@gmail.com

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Sila like page FB kami : https://www.facebook.com/shakleeforyou

Salam sayang dari Nozi…

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda di sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...