Friday, April 11, 2014

Apa2 pun semuanya perlukan kesabaran

Assalamualaikum..

Fuhh,hari ni letih otak rasa..baru lega lps mandi..hilang stress di tempat kerja. Banyak kerja di hari Khamis. Anyway takpe.Banyak kejelah menandakan yg kita ni masih diperlukan dalam sesebuah organisasi. Buat apa nak dikeluhkan kan?

Ihsan google
 
Bestnye kalo bole lepak dan memandang laut mcm ni kan? Tenang, damai..hilang stress dibuatnya. Melihat agungnya ciptaan Ilahi. Jiwang habis la..hehe.. Rumah saya mmg dekat sangat dengan pantai. Cuma pandangan terhalang oleh pokok2 bakau di depan rumah. Sekali sekala, waktu petang tu memang akan ke tepi pantai bawak anak2 main kat playground dekat situ.
 

Esok dah hari minggu. Banyak benda nak kena buat. Seperti biasa, kemas2 rumah, layan anak, masak2 dan rehat. Nak tulis banyak2 artikel untuk kebaikan semua, kena freshkan minda dari serabut serabai baru best nak menulis. :)

Menulis ni bukannya susah, tapi menulis juga perlukan sedikit ilmu dan kemahiran. Dulu saya pernah terjebak dan lama2 jadi minat dengan blogging. Memang best, kenal2 dengan otai2 internet, belajar bagaimana buat blog berbayar, belajar bagaimana cari duit melalui internet melalui sifu2 internet merketing yang sudah berjaya. Baca dan ikuti blog mereka. InshaAllah, saya akan teruskan menimba ilmu tentang internet marketing. Memang best. Saya akan cuba adaptasikannya di dalam bisnes saya serta kongsikannya bersama rakan seperjuangan saya.

Rasa, setakat ni dulu nak tulis2..nk sambung tidur. Sebab tadi anak nangis, then mata plak rasa segar bugar...hihi...

-------------------------------------------------------------------------------------
Ada tengah cari2 supplement/vitamin untuk diri atau keluarga ke???
Sila hubungi saya untuk sebarang pertanyaan/pesanan:

Nozilawati Idris a.k.a Nozi
(Shaklee - Independent Distributor)
SMS/whatapps : 012-9518850
Email: erpuzy@gmail.com

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Sila like page FB kami : https://www.facebook.com/shakleeforyou

Salam sayang dari Nozi…

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda di sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...