Sunday, May 25, 2014

Cash On Delivery (COD) barang-barang Shaklee..

Assalamualaikum..

Satu bungkus barang Shaklee dah slamat diCODkan dan satu lagi customer datang ambik dan lagi satu lusa customer akan ambik...alhamdulillah..dapat deal dengan customer2 yang bagus2... semestinya bagus.. :)
 
Biasanya memang kena letak di tempat tinggi sebab si kecil suka mengaco. Pernah kena skali, dibukanya sebotol GLA yang baru...tak pasal2 mama kena simpan utk dimakan selepas bersalin nanti...huhu...takpelah rezeki mama... :P
 
Syukur alhamdulillah...stok hampir habis. Mudah-mudahan masih ramai yang di luar sana yang sedang mencari supplement Shaklee atau supplement terbaik datang ke taratak blog saya ni...memang segala maklumat pasal Shaklee saya simpan kat sini..umpama diari saya untuk rujukan saya, anak2 Shaklee saya dan customer2 saya...



Sila hubungi saya untuk sebarang pertanyaan/pesanan:

Nozilawati Idris a.k.a Nozi
(Shaklee - Independent Distributor)
SMS/whatapps : 012-9518850

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Sila like page FB kami : https://www.facebook.com/shakleeforyou

Salam sayang dari Nozi…

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda di sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...