Sunday, May 4, 2014

Promosi Mei 2014: Meal Shakes BUY 6 FREE 1

Assalamualaikum..

Alhamdulillah, bulan MEI 2014 ada promosi best.
 
Promosi yang ditunggu-tunggu.
 
Promosi Meal Shakes Buy 6 FREE 1.



Sedikit cerita saya:
"Skrang ni saya mmg tak nafikan, jerebu dan asap2 akibat hutan terbakar dan yg terjadi kat area rumah saya skrang adalah tempat longgokan sampah terbakar. Aduhai, pagi2 sedut asap yg tk sihat.

Now, anak2 di sekitar kawasan tu dah jadi tak berapa sihat. Anak saya pun sendiri mengadu rasa sesak nafas ketika belajar sebab asap tu dah mengelilingi sekitar sekolah mereka. Kesian anak2.

Jadi, untuk mengelakkan anak2 saya mengalami masalah kesihatan, saya memang pastikan mereka makan supplement mengikut aturan. Omega dan vitamin C memang saya bagi derang makan. Nak pegi sekolah pagi2 saya sediakan meal shakes mix dgn milo. Alhamdulillah, mereka sihat dan tahan lasak, syukur Ya Allah. Si kecik pula skrang batuk2. Saya bg juga meal shakes, omega dan vitamin C. Syukur, dia tak demam, cuma batuk dan sedikit selsema. Bayangkanlah hari2 keadaan asap macam tu dan kat taska pula ramai yang sakit skrang. Tapi syukur, badan dia kuat, dia tak demam."
 
Info MENARIK mengenai Meal Shakes, jika anda nak tahu mengenainya.

Meal Shakes ni memang salah satu produk HOT Shaklee. Kenapa? Owh, meals shakes ni sebenarnya sesuai sangat bagi kanak-kanak yang tak suka makan vitamin berbentuk pil. Ni bukan saje kanak-kanak, tapi orang dewasa atau orang tua pun boleh mkn.

Kepada yang ingin berdiet pun boleh makan meal shakes. Kepada orang2 tua yang sukar makan pil, elok sangatlah ambik meal shakes sbb meal shakes ni dah mengandungi segala keperluan vitamin.

Secara ringkas, meal shakes merupakan makanan yang rendah lemak dan rendak glisemik.
  • Sediakan 19 jenis  vitamin dan mineral penting iaitu nutrien asas yang anak2 sedang membesar dan remaja2 perlukan untuk terus sihat dan kuat
  • Sumber terbaik serat pemakanan dan protein
  • Sumber pekat kalsium
  • Index glisemik rendah

Apa lagi kebaikan Meal Shakes selain di atas???



Berikut adalah kandungan nutrien dlm meal shakes;
 
 
Testimonial:
 
"Saya memang bagi anak2 saya minum meal shakes dengan campurkan ke dalam susu formula dia (anak 3 tahun), campurkan dalam minuman kegemaran dia spt susu segar (fresh milk) umur 7 & 10 thn. Selain dari itu, saya sendiri makan meal shakes ketika hamil skrang dan saya juga gunakan meal shakes dalam bancuhan air kegemaran saya ketika bersahur. Nak ganti puasa yang masih berbaki. Dekat dah nak masuk bulan Ramadhan. Memang tahan lapar dan rasa bertenaga. Syukur alhamdulillah. :)" ~ Nozi

" Sejak anak saya dah tak sembelit lagi selepas makan Meal Shakes, saya akan terus sambung pengambilannya untuk anak saya. " ~ Wan

Jadi, saya syorkan buat anda yang mengalami masalah seperti dia atas untuk mencuba Meal Shakes. Tak susah pun nak sediakan. Melaburlah sedikit untuk kesihatan kerana once dah kena penyakit, pelaburannya melambung2 tinggi jauh berbeza dengan pelaburan yang sedikit untuk melengkapkan nutrisi dan tahap ketahanan badan anak2, diri dan orang yang kita sayang.

Berminat untuk mencuba Meal Shakes atau ingin bertanya lebih lanjut???

6 canister terlalu banyak??? Meh saya terangkan dan tolong anda. Jangan risau.
 
Sila hubungi saya untuk sebarang pertanyaan/pesanan:

Nozilawati Idris a.k.a Nozi
(Shaklee - Independent Distributor)
SMS/whatapps : 012-9518850

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Sila like page FB kami : https://www.facebook.com/shakleeforyou

Salam sayang dari Nozi…
 

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda di sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...