Thursday, May 15, 2014

Vivix TIDAK boleh untuk wanita mengandung!!!

Assalamualaikum..

Di sini saya nak share pasal VIVIX. Vivix memang the best product dari Shaklee dan agak mahal tapi manfaatnya memang toksah kata la. Segala penyakit kritikal inshaAllah boleh dibantu kadar penyembuhannya dengan mengamalkan supplement Vivix. Saya bukan kata ,Vivix ni penyembuhkan penyakit kritikal, tapi ia boleh membantu untuk menyokong kesihatan kepada penggunanya.

Nak tgk rupa Vivix? hehe...botolnya takde la sebesar harganya. Tapi ia berbentuk cecair pekat, dan rasa masam manis. Kecik2 dia pun leh tahan dalam 40 hari juga. So, ok la..bagi saya lagi baik daripada kena tanggung penyakit. Kalau mampu apa salahnya beli utk diri sendiri kan. Ni tidak, duk beli benda2 yang tkde pekdahnya. hehe..jangan marah, membebel pula saya..

Ni rupa vivix..mcm botol perfume lak kan..packaging dia mmg bgs sesuai dengan kualiti dan harganya. Dan khasiat vivix ni kalau tanya yang pernah cuba, memang sgt2 bagus.



Sebelum ni saya dapat tahu yang Vivix ni takle dimakan oleh wanita mengandung. Saya pun tak makan lah...rupa-rupanya Vivix ni takle makan ketika di awal kehamilan iaitu dari 1-4 bulan kehamilan. Lps 4 bulan iaitu 5 bulan ok la..dah boleh makan. So saya pun dah mula makan la..hehe..

Khasiat Vivix. Sila lihat gambarajah di bawah ni pula. Tak larat nak menaip dah sebenarnya..penat sgt hari ni..huhu...dah rasa sarat bebenor saat ni...


Ok la..takat ni jela nak share. Sbb diri baru start makan, rasa nak beritahu kat anda jika mencari maklumat pasal ni juga. hehe..

Nak try produk Shaklee??
Sila hubungi saya untuk sebarang pertanyaan/pesanan:

Nozilawati Idris a.k.a Nozi
(Shaklee - Independent Distributor)
SMS/whatapps : 012-9518850

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Sila like page FB kami : https://www.facebook.com/shakleeforyou

Salam sayang dari Nozi…

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda di sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...