Sunday, May 18, 2014

Vivix atasi masalah kencing kotor ketika hamil

Assalamualaikum..

Sedih rasa sebab dah kali ke-4 saya pegi check kat klinik mengesahkan air kencing saya kotor tahap tinggi. Dah 3 kali saya ambik antibiotik ketika hamil. Rasa agak kurang senang sbb risau juga asik ambik antibiotik. Moga baby saya ok. ameen.

Ni dah masuk 5 bulan kehamilan, saya check masih lagi ada kencing kotor. Kali ni doktor tak kasi antibiotik. Dia suruh saya minum barli atau air kelapa. Saya pun beritahu 'mak shaklee' saya pasal masalah saya ni. Dia kata, ambik lah Vivix. Saya kata, eh boleh ke pregnant minum Vivix? Dia kata, kalau dah 5 bulan ke atas dah boleh. Syukurlah Vivix saya masih ada yang baki sebelum ni tak sempat habiskan. Saya minum semula. Seminggu saya minum. Kemudian saya pegi check semula kat klinik. Alhamdulillah, clean....tk terkata seronoknya saya. Lega ya amat.

So, skrang saya amalkan je..sebab dah tau Vivix ni mmg super power tonic...the best Shaklee product. Penyakit kritikal pun leh dibantu..
 


Nak tanya lebih lanjut? Atau memang ada masalah seperti saya?? Meh kita borak2..
Sila hubungi saya untuk sebarang pertanyaan/pesanan:

Nozilawati Idris a.k.a Nozi
(Shaklee - Independent Distributor)
SMS/whatapps : 012-9518850

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Sila like page FB kami : https://www.facebook.com/shakleeforyou

Salam sayang dari Nozi…

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda di sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...