Saturday, May 17, 2014

Vitamin-vitaminku ketika hamil

Assalamualaikum..

Alhamdulillah,  inilah amalan2 saya ketika hamil. Makan vitamin2 Shaklee.


Vitamin C, Vitamin B, Vitalea, dan Ostematrix adalah pilihan wajib saya ketika 3 di awal kehamilan (1st trimester) dan masa 3 bulan saya ambik ESP sebab alahan, tak tahan. Alhamdulillah, alahan saya mulai reda selepas tu. ESP saya ambik juga tapi jarang2 sbb saya ni banyak mkn protin, hehe..suka mkn ikan,ayam banyak...hihi..
 
Nak juga ke?? ;)
Sila hubungi saya untuk sebarang pertanyaan/pesanan:

Nozilawati Idris a.k.a Nozi
(Shaklee - Independent Distributor)
SMS/whatapps : 012-9518850

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Sila like page FB kami : https://www.facebook.com/shakleeforyou

Salam sayang dari Nozi…

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda di sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...