Tuesday, May 13, 2014

Tips bina kepercayaan pembeli terhadap produk yang kita jual

Assalamualaikum..

Satu topik yang menarik minat saya dan saya rasa saya perlu share kat semua orang iaitu bagaimana untuk menarik orang membeli barang yang kita jual..tak kiralah barang ataupun servis. Tapi tips ni memang sesuai untuk kedua2nya.


Saya dapat tips ni dari saudara Irfan Khairi, Jutawan Internet yang tersohor di negara kita.

√ Antara sbb utama org tk beli ngan kita krn tak percaya apa yg kita persembahkan.

Pernah tak seorg jurujual approach kita dgn produk menarik tapi cara keterampilan penjual tersebut tidak meyakinkan kita? sudah tentu kita tak berani nak beli kan?


√ Sebelum kita menjual produk kita perlu "menjual" diri kita terlebih dahulu. Iaitu kita perlu memastikan prospek yakin dgn diri kita.
 
Jika prospek sudah mempercayai kita, buat apa saje jualan adalah lebih mudah!
 
So..langkah PERTAMA memberi kepercayaan dan langkah KEDUA barulah membuat jualan.
Cubalah tips ni..inshaAllah anda akan dpt jualan yang bertambah2..
 
 
Saya adalah pengedar sah Shaklee!
Sila hubungi saya untuk sebarang pertanyaan/pesanan:

Nozilawati Idris a.k.a Nozi
(Shaklee - Independent Distributor)
SMS/whatapps : 012-9518850

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Sila like page FB kami : https://www.facebook.com/shakleeforyou

Salam sayang dari Nozi…

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda di sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...