Wednesday, May 14, 2014

Kebaikan Nutriferon yang saya takkan sangkal

Assalamualaikum..

Sejak diperkenalkan oleh kawan saya a.k.a 'mak' saya Nurul Aula' tentang kebaikan Nutriferon, saya memang tak putus2 beli nutriferon untuk seisi rumah saya. Memang produk wajib dalam rumah. Nutriferon ni sebenarnya pengganti antibiotik la leh dikatakan. Kalau boleh, kita tk boleh ambil antibiotik setiap kali badan kita terlalu lemah atau tak kebah2 dari sakit. Antibiotik ni tak elok diambil secara kerap.
 


Cuba lihat gambar di atas. Ada 4 jenis ramuan di dalam Nutriferon Shaklee. Semuanya berasaskan tumbuh-tumbuhan iaitu biji labu, bunga safflower, benih plantigo dan kumtuman bungan Japanese Honeysuckle. Ia dibungkuskan dalam bentuk sachet. Berserbuk dan boleh dimakan begitu saje atau dibancuhkan dalam air. Tak rasa apa2 pun, lemak2 skit je. Memang boleh sangat nak telan. Anak2 saya semua boleh telan macam tu aje.

Di bawah ni adalah khasiat2 Nutriferon:
  • Mengukuhkan sistem imun dalam masa 3 hari. Nutriferon merangsang dan mempertingkat sistem imun tubuh dengan mengerah sistem pertahanan semulajadi tubuh untuk membunuh T-cells, B-cells dan makrofag
  • Melawan kanser & tumor
  • Melindungi tubuh dari influenza
  • Meringankan stress & kelesuan
  • Melambatkan penuaan
  • Mengurangkan infeksi penyakit Hepatitis B & C
  • Mengurangkan kesan PMS dan menopaus
"Sekarang ni saya memang selalu letak kat dalam susu anak saya yang berumur 3 tahun (1/4) daripada sachet Nutriferon, dengan tujuan utk memastikan bdn dia tahan lasak dan dapat kukuhkan sistem imun dia. Alhamdulillah, batuk dia dah beransur ok dan selsema dia pun dah berkurang. Sama jugalah buat lagi dua orang anak saya jika saya nampak mereka tak bermaya, saya akan bagi mereka makan Nutriferon. Dengan izin Allah, mereka tak lesu dan kelihatan bertenaga. Main basikal tengah panas2 pun leh tahan. Syukur alhamdulillah.."~Testi diri sendiri

Itu la sedikit perkongsian dari diri saya sendiri. Kalau sendiri tak rasa macamana nak cakap produk tu ok atau tak kan?

Berminat untuk mencuba produk2 Shaklee??
Sila hubungi saya untuk sebarang pertanyaan/pesanan:

Nozilawati Idris a.k.a Nozi
(Shaklee - Independent Distributor)
SMS/whatapps : 012-9518850

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Sila like page FB kami : https://www.facebook.com/shakleeforyou

Salam sayang dari Nozi…

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda di sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...