Thursday, May 29, 2014

Set Get Clean Home Care Shaklee

Assalamualaikum..
 
 
Teruja ni nak cuba set Get Clean Home Care Shaklee. Sebab seblm ni saya just pakai Basic H je. Tapi rasa nk cuba other produk nk ganti sabun2 yg selalu pakai...yela,kata nk guna natural product kan...kena la guna sepenuhnya...kalo half2 guna tak nampak sangat la keberkesanannya. Ye dak?

 


Berdasarkan pengalaman, saya memang dah pakai berbotol2 Basic H untuk buat mop lantai. Sebab slps pakai tu tapak kaki saya dah tak pecah2 dah...hudoh tau kaki pecah2 ni dan akan sakit kalo teruk..So, saya dah buat sabun mop lantai jenama X saya tu dan saya start guna Basic H.
 
Basic H bukan sahaja saya guna utk mop lantai tapi saya buat sabun badan masa saya kena eczema dulu...memang pelik kalo dengar sabun lantai leh buat sabun badan lak....memang boleh sebenarnya sbb ia adalah bersumberkan bahan2 semulajadi "Natural product".
 
* Tahan 5 bulan!!!!
 
* Mengandungi kepekatan tinggi
 
*Boleh guna sehingga 182liter (48 gallon)
 
* Hilangkan gris dan kesan2 minyak degil
 
*Harum dan bau segar serta selamat dari bahan-bahan kimia


BERMINAT NAK CUBA??

Sila hubungi saya untuk sebarang pertanyaan/pesanan:

Nozilawati Idris a.k.a Nozi
(Shaklee - Independent Distributor)
SMS/whatapps : 012-9518850

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Sila like page FB kami : https://www.facebook.com/shakleeforyou

Salam sayang dari Nozi…

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda di sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...